Subject: Re: Tänava ajutise sulgemise kooskõlastus (Jaani 4, Haapsalu)
From: "Silva Jallai" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 14:15:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun uuesti kooskõlastada tänava sulgemine aadressil Jaani 4, kuna tööd 
lükkuvad edasi ja toimuvad 02.10.2024 ajavahemikus 08:00 - 17:00.

Ette tänades

Silva Jallai
Rannavesi Ehitus OÜ
55531700

Kontakt Silva Jallai (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 16. september 2024 kell 14:49:

Tere

Seoses lisatööga palume kooskõlastada tänava sulgemine aadressil Jaani 4, 
Haapsalu 25.09.2024 ajavahemikus 08:00 - 17:00. Lisatud on liiklusskeem.

Lugupidamisega

Silva Jallai
Rannavesi Ehitus OÜ
55531700